Priznanja in certifikati
Znak kakovosti v graditeljstvu za montažo zunanjega stavbnega pohištva po sistemu RAL
Objavljeno: julij 1011Znak kakovosti v graditeljstvu je certifikacijski znak kakovosti in blagovno storitvena znamka. Označuje izdelke in storitve, ki izpolnjujejo visoke, strokovno pripravljene in mednarodno primerljive zahteve glede kakovosti. Označuje pa tudi , da proizvajalec izpolnjuje zahteve glede zagotavljanja kakovosti in poslovne odličnosti
Prvi ZKG za izdelek je Jelovica prejela že l.1997 za okno Jeloterm. Leta 2004 pa tudi za storitev in sicer Montažo stavbnega pohištva.
CE certifikat za okna, polkna in vhodna vrata
Objavljeno: Februar 2011

CE znak - znak skladnosti je znak zakonodajalca in kot tak

predmet dajanja proizvoda v promet.
Oznaka CE je kratica francoske besedne zveze "Conformité Européene" ("evropska skladnost"). Znak CE pomeni, da so proizvodi skladni s tistimi nacionalnimi standardi, ki so bili privzeti na podlagi harmoniziranih standardov. V tem primeru je to harmoniziran standard SIST EN 14351-1. CE znak je znak zakonodajalca, ki zagotavlja izpolnjevanje pogojev za vstop na trg.
Postopek potrjevanja skladnosti je sestavljen iz naslednjih elementov:
- začetno tipsko preskušanje proizvoda, ki ga opravi odobreni organ,
- preskušanje naključnih vzorcev v okviru kontrole, odvzetih v proizvodnji ali na skladišču, ki ga opravi proizvajalec,
- lastna kontrola in stalen nadzor nad proizvodnjo s strani proizvajalca.
Jelovica okna d.o.o. s sistemom vodenja kakovosti ISO 9001
Objavljeno: Januar 2011Zaradi spoznanja, da moramo s poslovnimi in proizvodnimi procesi zagotavljati kakovost svojih izdelkov in storitev, smo že leta 1996, kot prvi proizvajalec stavbnega pohištva, pridobili certifikat sistema vodenja kakovosti ISO 9001. V podjetju Jelovica okna d.o.o. certifikat sistema kakovosti ISO 9001 kontinuirano izvajamo in izboljšujemo.
Sistem vodenja kakovosti v družbi Jelovica okna določa poteke poslovnih procesov v celotni organizaciji, njihovo vzajemno delovanje, metode za merjenje njihove učinkovitosti, potrebne vire in informacije ter ukrepe za stalno izboljševanje.
To pomeni, da je politika kakovosti sestavni del poslovne politike družbe in opredeljuje odgovornosti vodstva družbe in vseh poslovnih funkcij za posamezne procese oziroma aktivnosti.